2012年4月12日星期四

石板街(下)-藝術家地帶

或者大家睇地圖都會發覺到,石板街近中區警署一段路既排檔,空置率都幾高,我地去過幾次,有好幾檔都係冇開檔既。


但係,呢度有兩檔,係值得大家行過時留意下既。



其實呢檔只係開業左一段短時間,裝修都未完,有機會你可以同個畫家交流下。

據讀過美術既朋友講,柏顏既畫風隨意,唔會刻求每筆都要諗過先畫。每一筆每一畫,都隨時係隨便一畫,就成左一幅畫

可惜既係,開舖時間幾唔穩定,有時都要撞下運氣。


或者好多記者都訪問過容伯,今日他仍在努力工作呢。今日佢响度整鐵皮信箱。
每個未上色既信箱,盛惠60,我地之後响某標榜本地文化既雜貨舖,見到同款但細好多既卡片盒,售價過百

或者到左今日,容伯既主要產品,係信箱
五十年既風霜,靠一個小排檔養活一家

由柏顏畫廊,我地見到排檔既創新,由章記銅鐵,我地搵到排檔既傳統。响呢段小路,一新一舊,既有西方式既畫廊,亦有港式既傳統鐵器,呢度既排檔就係咁雜亂無章,當呢度行人絡驛不絕,龍友MODEL响度留下不少腳印,就未必個個都睇到,呢度排檔既生命力。响呢個綠色既鐵皮箱內,有人响度開個人畫展,亦有人搵到自己既生活。




在較大的地圖上查看砵典乍街排檔



請記得去我地既FACEBOOK留言/讚好:https://www.facebook.com/justanotherstorehk

没有评论:

发表评论