2012年3月22日星期四

史前「百貨店」-大生百貨

在上環一個不起眼的街角,一道盡是塗鴉的牆上,一張小小的尋寶地圖,在帶領寶物獵人尋找寶藏。




什麼?百貨公司?不是只有崇光先施被傳賣假貨的連卡佛和只有在紅色小巴見到,卻從來不見蹤影的大丸嗎?

於是,寶物獵人決定一窺這間所謂「百貨」究竟賣什麼百貨

如果唔係知道係百貨,其他人只會當係一間辦公室
嘩,幾多


 一入舖內,門口的老伯有點驚訝「你地黎做咩呀?」不過知道我地目的後,就放心的「隨便睇」

其實幾凌亂
店內雖然有好多衣履貨物,但亦有茶葉同茶壼售賣,仲貼左曾太鍾意飲茶既新聞,不過唔知係咪响送雞送菜嗰陣一齊送入去?
除左茶磚,仲有茶餅,雖然都係普洱
 
「老闆,呢度開左幾耐啦?」老闆遙指,講都唔駛


老伯問:「你地仲讀緊書呀?」
「唔係,做左幾年野啦」
「哦,唔似喎,响邊度讀呀?」
「佢响美國,我响香港」
「哦......」
老伯走向牆角,指一指相中人,一臉老懷安慰
「我孫女,岩岩港大畢業,讀法文架」原來係師妹

呢度啲貨物好多都十幾廿蚊有交易,適合買黎訓覺或粗著既人
老伯以前是做批發的,現在老了,就主要做零售,他坦言,開舖只是「過日晨」,不至在賺多少, 也對,該是享福時,又何必粗勞?


雖然加了價,我們拿起一對襪,看看其價錢......

$10!


完全不敢想信眼前所見,急問老伯:「真係十蚊?」

「唔係,呢個價唔得啦......不過未改價錢,就十蚊賣俾你啦」


當吉之島加價做12蚊店,一舊水(註)加價做三舊半水既今日,仲可以用10蚊買到一對質優既棉襪,呢個性價比真係非常非常高!而老伯呢種童叟無欺,10蚊就10蚊既態度,又點可以唔叫我地起敬?


臨走時,老伯親送我們出門口,即使關門之後,那股人情味仍殘留在升降機內。


地址:上環孖沙街23號祝安行5樓

註:1舊水為高登名妓,當年以1舊水(即100元)收費提供性服務予香港巿民,因而得名.此名妓半生傳奇,曾於09年遇劫,唯因不甘血汗錢被奪,赤裸跑街追賊,成功追回肉金



在較大的地圖上查看大生百貨

我地既FACEBOOK:https://www.facebook.com/justanotherstorehk

没有评论:

发表评论